Apa Kangen pentru sportivi


"Change your Water. Change your Life"

-Enagic LTD
Motto

Apa Kangen pentru sportivi

Apa Kangen a schimbat capacitatile fizice a numerosi sportivi. Cei care alearga, reusesc sa scoata timpi mai buni, gimnastii sunt mai flexibili, cei care joaca hockey pe gheata nu mai au senzatia de arsura la iesirea de pe teren, culturistii au muschii mai bine definiti etc.

Efectele apei Kangen

Apa Kangen ajuta la miscarile, performanta si flexibilitatea muschilor. Atunci cand respiram, sau la fiecare contractie a musculaturii, corpul produce acid lactic si acid piruvic. Atunci cand acesti acizi sunt prezenti in muschi, apare o senzatie de arsura, iar muschiul slabeste, oboseste si nu mai raspunde eficient. Acest lucru se intampla, pentru a preveni suprasolicitarea muschiului in continuare, iar acesta sa aiba timp sa se refaca. Acest lucru creeaza mari probleme pentru sportivii de performanta care se antreneaza intens.

Apa alcalina si ionizata pentru sportiviCu cat bem mai multa apa Kangen, cu atat mai repede se elimina acesti acizi din tesutul muscular. Acest lucru face recuperarea mai rapida si micsoreaza micro-cicatricile la nivelul muschiului , precum si senzatia de slabire a muschiului. Alcalinitatea apei Kangen va neutraliza rezidurile metabolice acide foarte repede, reducand posibilitatea de accidentare a muschiului.

Sportivii si antrenorii stiu ca, schimbari mici ale PH-ului pot afecta serios performanta sportiva, pentru ca muschii “dau cele mai bune rezultate” la un anumit nivel al PH-ului , care nu permite mari modificari. De aceea, pe masura ce ne antrenam si depunem mai mult efort, sunt secretati acizi metabolici, PH-ul muschiului scade, iar productia de energie ATP (adenosine triphosphate) incepe si ea sa scada.

Deci, cu cat muschiul e mai acid, cu atat ii scade capacitatea de a se contracta. Atunci cand PH-ul scade in urma efortului fizic depus, corpul incearca sa se reechilibreze, sa revina la un PH neutru eliminand minerale precum calciu si magneziu. De aceea sportivii au nevoie in mod regulat sa consume suplimente de calciu si magneziu, pentru a evita crampele musculare. Prin folosirea apei Kangen in timpul si dupa activitatea sportiva, corpul nu mai elimina cantitati asa de mai de calciu si magneziu.

Sport si sanatate

Este important de stiut ca, desi unii sportivi sunt foarte performanti, aceasta nu inseamna neaparat ca sunt si sanatosi. De fapt, multi sportivi sufera de accidentari cronice, care se tot repeta in acelasi loc, probleme de inflamatie constanta, chiar cancer in forma incipienta. Unul dintre cei mai importanti factori este ca au constant un nivel mare de acizi metabolici in muschi. Solutia ar fi combinarea apei Kangen cu o dieta alcalina.

Crescand alcalinitatea corpului si reducand produsele foarte acide, sistemul natural de aparare al corpului impotriva acestor factori va putea lucra eficient. Fara produse foarte bogate in proteine, fara carbohidrati rafinati, batoane energizante sau tipuri de “bauturi pentru sportivi”! Indicat consumul de fructe, legume, cereale integrale, nuci, iar impreuna cu apa Kangen inseamna adevarata terapie pentru sportivi!

Apa Kangen este recomandata de specialisti

Shan Stratton, nutritionist sportiv renumit

Shan Stratton Nutritionist Shan Stratton este nutritionist sportiv american, care lucreaza cu echipe mari precum: NBA, NFL, MLB, PGA, LPGA, NASCAR, NHL, NY YANKEES, AZ DIAMONDBACKS, HOUSTON ROCKETS, LA DODGERS, etc, dar si cu nenumarati sportivi in mod individual, precum Maria Sharapova, Reggie Jackson, Cynthia Cooper, Kurt Warner, si altii.

El a declarat ca, pentru sportivi, consumul de apa Kangen este veriga lipsa in programul de performanta. Aceasta afirmatie a facut-o dupa ce, 15 ani a “tratat” marii sportivi cu suplimente nutritive de mare calitate, enzime si produse  probiotice.

Shan a studiat apa Kangen si a testat-o pe el, inainte sa o introduca in programele sale nutritionale. El s-a intalnit cu oamenii de stiinta ai companiei Enagic, firma producatoare a apei Kangen, si a testat, intai, efectele sale miraculoase.

Motivele cercetarii sale atat de amanuntite sunt profesionalismul si credibilitatea de care se bucura printre cele mai mari celebritati sportive ale lumii si printre importanti antrenori.

Susan Lark, profesorul-doctor in medicina si cartea sa:

The Chemistry of Success: Six Secrets of Peak Performance sau Chimia succesului: Cele 6 secrete care duc la atingerea performantei.

Susan Lark vorbeste in cartea sa despre importanta mentinerii echilibrului intre acid si alcalin, pentru sportivii de performanta, dar si pentru sanatate, in general. Ea sustine urmatoarele:

Susan Lark “Beneficiile apei alcaline create prin electroliza, nu se reduc doar la marea ei capacitate de a echilibra PH-ul celular si muscular, sau la neutralizarea acizilor. Datorita faptului ca apa alcalina a castigat prin procesul de electroliza un mare numar de electroni, ea este capabila sa doneze acesti electroni oxigenului activ din corp care formeaza radicalii liberi, asadar, devine un super-antioxidant. Donand excesul de electroni, apa alcalina este capabila sa opresca procesul de oxidare care are loc in tesutele normale din cauza radicalilor liberi de oxigen.”

“The benefits of the alkaline water created through electrolysis far exceed just its ability to gently raise the pH of the cells and tissues of the body and to neutralize acids. Because the alkaline water has gained a significant number of free electrons through the electrolysis process, it is able to donate these electrons to active oxygen free radicals in the body, thereby becoming a super antioxidant. By donating its excess free electrons, alkaline water is able to block the oxidation of normal tissue by free oxygen radicals.”

Ea sustine ca, un alt mare beneficiu al procesului de electroliza este faptul ca marimea particulelor de apa este redusa cu aproximativ 50% fata de apa normala. “Asta permite ca apa alcalina ionizata sa fie mult mai repede absorbita in corp, asadar marind capacitatea de hidratare a apei, de a transporta ionii negativi si efectul de alcalinizare la toate celulele si tesuturile din corp.”

Consumand apa Kangen, senzatia de balonare, de retentie a apei in stomac, de “broaste in burta” dispare, absorbtia facandu-se atat de repede, incat in 60 de secunde ajunge deja la creier, pe cand o apa obisnuita ajunge dupa 10 minute.

Indicatii generale

Pe langa consumul unei ape sanatoase, iti poti imbunatatii starea generala printr-un program bazat pe activitatea fizica. Aceasta iti imbunatateste echilibrul, reduce riscul aparitiei bolilor cronice si conduce la un metabolism propice.

Urmand sfaturile si directiile ce urmeaza vei putea deveni mai increzator cand mergi la o sala de fitness sau chiar pe strada. E nevoie de planificare, cunostinte si sprijin pentru a-ti indeplini scopul. Prin disciplina si efort sustinut vei ajunge sa te autodepasesti.

Testeaza-ti enduranta. Incearca sa mergi un kilometru si apoi sa-ti verifici timpii si reactiile fizice. Esti epuizat sau gata sa mergi inca un kilometru? Verifica-ti pulsul inainte si dupa exercitiu.

Beneficiile apei alcaline pentru sportivi si atleti

Testeaza-ti flexibilitatea fizica. Stai drept in picioare si observa cat de tare te poti intinde. Iti poti atinge genunchii sau degetele de la picioare? S-ar putea sa fii surprins sa aflii cat de multe poti face deja cu corpul tau.

Este important sa incluzi in exercitiile tale atat antrenamente cardio cat si de forta. Forta este necesara mai ales daca scopul tau este sa scazi in greutate. Iti va mentine metabolismul activ timp de doua zile. Acesta se refera la rata cu care corpul tau arde caloriile in exces. Cu cat acesta este mai accelerat, cu atat mai multe calorii sunt arse. Pentru fiecare 3500 de calorii consumate, corpul tau pierde jumatate de kilogram de grasime.

Programul tau ar trebui sa includa 3 zile de antrenament de forta si 4 zile de cardio. E foarte important sa te odihnesti intre exercitiile de forta. Asta le va permite muschilor tai sa se relaxeze si recupereze.

Aminteste-ti sa te hidratezi corespunzator cand faci exercitii. Cu aproximativ 2 ore inainte sa incepi, incearca sa bei jumatate de litru de apa si apoi din nou cu jumatate de ora inainte. Nevoia ta de apa variaza in functie de locatie si de intensitatea antrenamentului. Cu cat mediul este mai calduros si intensitatea antrenamentului este sporita, cu atat vei avea nevoie de mai multa hidratare.

This entry was posted in Tehnologia Kangen and tagged . Bookmark the permalink. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

You may use these HTML tags and attributes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>